Toto je stará verze našeho eshopu, pro objednávky prosím použijte: www.HODINARSTVI.cz
Zásilku při odesílání pojistěte proti poškození, pokud to charakter zboží vyžaduje. Zásilku zaslanou prostřednictvím přepravní společnosti bez označení nebo pojištění proti poškození nebude možné v případě poškození u přepravce reklamovat. Na možnosti zaslání křehkého sortimentu se informujte u svého přepravce.
Přístroje zasílejte vždy bez baterií. V zásilce vždy uvádějte, z jakého důvodu zásilku posíláte, přiložte též fakturu (případně kopii), kterou jste obdrželi při nákupu.
Záruku můžete uplatnit:
- Zasláním na adresu autorizovaného servisu, adresa servisu je uvedena na faktuře, v případě nejasností nás kontaktujte.
- U naší společnosti buď zasláním na naši adresu uvedenou níže nebo osobním předáním na naší prodejně v Jičíně.
Při zasílání zboží v rámci záruky si u nás můžete objednat přepravu prostřednictvím DPD. Zboží bude svezeno na naši adresu bezplatně. Po vyřízení vám bude zásilka dodána také bezplatně.
Zboží je třeba důkladně zabalit (nejlépe do kartonové krabice a zabezpečit proti poškození, přiložte záruční list nebo fakturu a uveďte závadu, která se projevuje a krabici zalepte. Štítek s adresou si dodá DPD, krabici není třeba nijak popisovat. V případě zájmu o tuto službu nás kontaktujte na email: obchod@hodinarstvi.cz
Do e-mailu uveďte:
- číslo vaší objednávky (var. symbol z faktury)
- telefonní číslo
- adresu pro vyzvednutí a opětovné dodání
- pracovní den, kdy má být zásilka vyzvednuta (je třeba objednávat 2 pracovní dny před uvedeným datumem)
Délka záruční doby se řídí platnými ustanoveními zákona, činí tedy 24 měsíců s výjimkami, stanovenými zákonem. Záruční doba začíná běžet převzetím zboží kupujícím a prodlužuje se o dobu, po kterou byl výrobek v záruční opravně.
V případě, že se na dodaném výrobku během záruční doby projeví závada, která nebyla způsobena jeho nevhodným používáním, zákazník má právo na reklamaci zboží.
Závadu je nutné popsat a zboží zaslat na adresu servisního střediska - kontakt na autorizovaná servisní střediska naleznete v záručním listu nebo na faktuře, kterou jste obdrželi s výrobkem nebo v sekci: SERVISNÍ STŘEDISKA
V případě nejasností nás kontaktujte na e-mail: obchod@hodinarstvi.cz
Je vhodné zasílat zboží v originálním obalu - není to podmínkou, příp. v obalu vhodném a dostatečně chránícím daný výrobek. Pro úspěšné vyřízení reklamace je rovněž nutné, aby kupující předložil záruční list případně prodejní doklad (fakturu nebo prodejku).
Je-li závada na zboží opravitelná, je bezplatně opravena, v opačném případě bude zboží vyměněno na náklady servisního střediska. Reklamace, včetně odstranění vady, bude vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající s kupujícím nedohodne jinak.
Lhůta 30 dní se započítává od přijetí zásilky do odeslání přepravní službou.
Nárok na uplatnění záruky zaniká v následujících případech:
a) porušením ochranných pečetí a nálepek, pokud na výrobku jsou
b) neodbornou instalací, zacházením či obsluhou, použitím, které jsou v rozporu s uživatelskou příručkou
c) používáním zboží v podmínkách, které neodpovídají svými parametry parametrům, uvedeným v dokumentaci
d) zboží bylo poškozeno živly
e) zboží bylo poškozeno nadměrným zatěžováním nebo používáním v rozporu s podmínkami, uvedenými v dokumentaci
f) zboží bylo poškozeno zapojením do sítě, neodpovídající příslušné ČSN
g) poškození zboží při přepravě ( nutno řešit s dopravcem )
h) mechanické poškození, které nebylo uplatněno ihned po převzetí zboží